Turudvalget invitere til Pinsetur06-05-2019 - 20:59

Turudvalget arrangerer igen i år fælles Pinsetur på fjorden med stor vægt på hygge, samvær og aktiviteter for store og små. Tag børn, børnebørn, hund eller kat med på en sædvanligvis sjov og afslappet weekend, hvor alle kan være med.

Alle er velkomne, med eller uden børn og kæledyr!

Vi sejler ud i fælles flok fredag den 7. juni kl. 16.00 med kurs mod Hadsund Sejlklub. Kan man ikke lige nå det til kl. 16, støder man bare til senere.

Fællesturen slutter søndag den 9. juni om formiddagen, hvorefter man kan vælge at sejle hjem, eller eventuelt fortsætte i mindre grupper til andre destinationer som Høllet, Kongsdal eller Mariager.

Proviantering foregår bådvis. Vi griller sammen om aftenen og spiser på terrassen, eller hvis vejret kræver det inde i klubhuset.

Har du lyst til at bidrage med lidt underholdning, en konkurrence eller en aktivitet er du meget velkommen. Skriv til undertegnet for koordinering.

Tilmelding til p.ottosen@outlook.dk eller tlf. 50 40 71 18 senest søndag den 2. juni.

Vi glæder os til endnu en dejlig Pinsetur sammen med jer!

Sejlerhilsner

Turudvalget