Læsøtur 201913-06-2019 - 09:20

Som tidligere annonceret foregår årets herretur til Læsø i dagene onsdag den 4. september til søndag den 8. september.

Vi har som sædvanligt et loft på deltagerantallet på 50 personer grundet kapaciteten i klubhusene og eventuel transport ud til aktiviteter på Læsø.

For at sikre at alle klubbens egne medlemmer får mulighed for at tilmelde sig inden der bliver udsolgt, vil der i år være to tilmeldingsrunder.

I første omgang er der kun åben for tilmelding for registrerede medlemmer.

Hvis der er ledige pladser efter fredag den 21. juni, kan gæster tilmeldes.

Hvis vi kommer over 50 tilmeldte, forbeholder turudvalget sig ret til at fordele gæstepladser.

Årets nøjagtige deltagerpris kendes endnu ikke. Betaling af deltagergebyr sker først, når pladserne er fordelt.

Tilmelding til: p.ottosen@outlook.dk eller 50 40 71 18.

Sejlsportshilsner

Axel og Peter.