Autocampere

Velkommen Campere.

Kære Campere

Hobro Sejlklub har en pragtfuld beliggenhed inderst på nordsiden af Danmarks længste og smukkeste fjord på adressen:
264 Hobro Sejlklub
Nedre Strandvej 75 Hobro
N 56° 38' 37"
E 9° 48' 39"

Her er fred og ro

Så når I besøger Hobro og Mariager Fjord området, må I ikke snyde Jer selv for oplevelsen og et besøg i Hobro, som er byen for enden af Mariager Fjord.

Sejlklubben er en del af et maritimt miljø, hvor der er 2 sejlklubber, en industrihavn, landets ældste træskibsværft og Lystfartøjsmuseum.

Desuden kan området byde på Vikingeborgen Fyrkat, gode spisesteder nær havnen og omfattende shopping muligheder.

Der er ca. 1 km ind til Hobro's centrum.

Klubhuset står til jeres disposition

Huset er på 1. sal indrettet med opholdsrum, køkken og toiletter.
En automat med øl og vand er også til rådighed.

I underetagen er der toiletter og baderum med fri adgang og brug for gæstesejlere og Autocampere.

Fri adgang til internet i klubhuset og på havnen.

Afgiften er 170 kroner pr. døgn. Forbrugsafgifter er indregnet i prisen.

Betaling sker ved ankomst via Tallyweb.

Du kan betale via Tallyweb her, eller scanne QR koden på døren i klubhuset

Opstår der situationer eller problemer, som du som gæst, ønsker hjælp til, kan henvendelse ske til:

Formand Ole Madsen tlf.: 51 95 00 78

Informationer om autocamper pladsen ved Hobro Sejlklub, samt øvrige pladser i området kan du finde via Dansk Autocamper forenings hjemmeside. Den finder du her

Venlig hilsen
Hobro Sejlklub