Den legendariske klubtur til Læsø vender tilbage som afslutning på sejlersæsonen 202206-04-2022 - 12:56

Nyt om Læsø turen,

Ohøj kære sejlere

Så nærmer sejlersæsonen sig, så inden I alle stævner ud mod fjerne kyster og havne vil vi gerne have en forhåndstilmelding, således at vi får et indtryk af hvor mange af Jer der har lyst til at deltage på turen til Læsø.

Den legendariske klubtur til Læsø vender tilbage som afslutning på sejlersæsonen 2022.

Ohøj kære sejlere

I år har vi som tidligere bekendtgjort planlagt ture i perioden fra onsdag den 7. september til den søndag den 11. september.

Vi vil gerne have beskeden fra hver enkelt båd, med angivelse af bådens navn og bedste estimat på hvor mange gaster I forventer at have med ombord, for nuværende er båden og skippers navn det eneste besætningsmedlem vi behøver at kende navnet på, både medlemmer af sejlklubben og gæster er meget velkomne på turen.

Den endelige og bindene tilmelding vil I blive bedt om medio august måned, hvor betalingen på 375 kr. pr. deltager ligeledes skal indbetales.

Flere detaljer og det endelige program vil blive annonceret i næste udsendelse fra turudvalget primo august måned.

God sommer ønskes til alle og god vind på vandet i skønne Danmark.

Forhåndstilmelding skal ske på: carsten.sorensen@iveco.com

På turudvalgets vegne

Carsten Sørensen