Indbydelse til AMBU sejladser20-08-2022 - 09:13

Kapsejladsudvalget invitere til AMBU sejladser. Familiesejlads (elefantræs) om formiddagen og kapsejlads om eftermiddagen

”AMBU” familiebådssejlads

Tidspunkt:           Lørdag d. 3. september 2022

Regler:               Ram tiden rigtigt. Der sejles på banen i en time. Du skal ramme målet på et bestemt tidspunkt. Båden skal være sejlførende i hele sejladsen. Motor må ikke startes. Hvis du kommer for tidligt i mål, får du samme straf, som hvis du kommer for sent i mål. Alle kan være med. Bedste skipper vinder præmie.

Skippermøde:      Ved Hobro Sejlklubs klubhus d. 3. september kl. 09.30.
Hvis du ikke har det helt store kendskab til kapsejlads, får du et lille kursus i grundreglerne. Præcis starttidspunkt opgives her.

Alle er velkomne!

Start:                  Start kl. 10. Hvis ændringer, meddeles det ved skippermøde.
Hvis vi har forskudt start for at undgå trængsel ved startlinje, får I besked her.

Sejladser:            Der sejles i alle familiebåde. Hvis din båd har sejl, kan du deltage.

Banen:                Oplyses på skippermøde

Præmier:             Der uddeles præmier til hver vinderen!

Molebajer:           Vi giver en moleøl efter endt sejlads.

Startgebyr:          100,- pr. båd, der indbetales til Hobro Sejlklub mobilpay 14310. Skriv venligst Kps og dit navn.

Tilmelding:          Senest onsdag d. 31. august kl. 12 til Mogens Havsted på 20 73 15 56 eller mail mogens.havsted@gmail.com

AMBU kapsejlads 2022

Tidspunkt:           Lørdag d. 3. september 2022

Regler:                Der sejles efter ISAF’s sejladsbestemmelser, DS’s særlige bestemmelser og efter TAUD mål

Skippermøde:      Ved Hobro Sejlklubs klubhus lørdag d. 4. september kl. 12

Start:                  Første start kl. 13. Eventuelle ændringer meddeles ved skippermøde.

Sejladser:            Vi planlægger at afvikle 3 sejladser afhængigt af vindforhold.

Banen:                Banen udlægges tilskuervenligt ift Hobro Sejlklub

Præmier:             Der uddeles præmier til hver 3. startende båd

Molebajer:           Vi giver en moleøl efter endt sejlads

Startgebyr:          150,- pr. båd, der indbetales til Hobro Sejlklub mobilpay nr 14310. Mærk venligst indbetaling kps og dit navn.

Tilmelding:          Senest onsdag d. 31. august kl. 12. Husk: send TAUD mål for tilmeldt båd, hvis ikke andet er aftalt!

Tilmelding helst pr. SMS til Mogens Havsted 20 73 15 56 eller pr. mail mogens.havsted@gmail.com

Med sejlerhilsen

Kapsejladsudvalget i Hobro Sejlklub