Turudvalget invitere til Pinsetur 202020-02-2020 - 20:58

Der arrangeres igen i år fælles pinsetur til Hadsund sejlklub.

Sæt kryds i kalenderen!

Der arrangeres igen i år fælles pinsetur til Hadsund sejlklub.

Kan du lide hyggeligt samvær, små konkurrencer og dejlig sejlads så tag børn, børnebørn, hund eller kat med på en sædvanligvis sjov og afslappet weekend, hvor alle kan være med.

Alle er velkomne!

Der er fælles afgang fredag den 29. maj Kl 16.00 fra klubhuset destination Hadsund Sejlklub.

Kommer du senere af sted er det lige så fint.

Det officielle program afsluttes søndag den 31. Maj om formiddagen hvorefter det står alle frit at sejle videre.

Proviantering foregår bådvis. Vi griller sammen fredag og lørdag aften og spiser på terrassen, eller hvis vejret kræver det inde i klubhuset.

Har du lyst til at bidrage med lidt underholdning, en konkurrence eller en aktivitet er du meget velkommen. Skriv til undertegnede for koordinering.

Tilmelding til Jesper K. Frederiksen på jkf_dk@hotmail.com senest søndag den 24. Maj.

Vi glæder os til en dejlig Pinsetur sammen med jer!

Sejlerhilsner

Turudvalget