Lysregatta i Mariager22-08-2015 - 20:37

Igen i år arrangerer Mariager Sejlklub, i samarbejde med en lang række aktører i Mariager, den festlige og traditionsrige: Lysregatta 2015 i Mariager.

Kom og deltag i Lysregattafesten lørdag den 5. september 2015, hvor vi spænder alle sejl/heste for et festligt program fra lørdag middag og til midnat.

Der vil være masser af spændende aktiviteter for børn og voksne på hele havneområdet og i bassinerne.

Alle er velkomne. Hvad enten du er til motor, sejl, årer eller pagaj, vil vi gerne se dig og din familie/sejlervenner, i Mariager Lystbådehavn den pågældende week-end.

Allerhelst naturligvis som illumineret deltager, i den stemningsfyldte og smukke Regattasejlads, som finder sted lørdag fra kl. 20.00.

Men ellers som gæstesejler, i godt selskab med gode sejlerkolleger.

Der vil ikke blive opkrævet havneafgift lørdag/søndag, og der er fri adgang til alle sejlklubbens faciliteter.

På gensyn til en festlig dag og smuk aften på Mariager Havn! Med stor sejlerhilsen.

Program

Lørdag Kl. 12.00 - 17.00  Div. aktiviteter for børn og voksne på havne områderne, bla. helikopter    rednings demonstration, rib boats, vandski show, besøg af dykkerklub med   mulighed for prøvedyk, maritimt stumpemarked, Volvo Ocean Race    modeller udstilles, Randers  Bådudstyr udstiller, trylleri, bugtaler,    dukketeater, kajakklub, sejlklubbens  ungdomsafdeling og meget mere.    Mulighed for at købe øl, vand, vin & pølser.

Kl 16.30 (ca.)  Helikopter rednings demonstration på fjorden ud for Mariager.

Kl. 17.30  Grillen startes i Sejlklubben.

Kl. 18.00 - 19.30 Fælles spisning i og omkring klubhuset (husk at forudbestille menu)

Kl. 19.45 Bådene klargøres til afsejling fra havnen.

Kl. 20.00  Svanen anduver havnebassinerne.

Kl. 20.00 -20.30 Fælles aften sang på havnen ved Mariager Saltcenter.

Kl. 20.00 – 21.00 De illuminerede både, anført af Svanen, runderer i havnebassinerne.

Kl. 21.30  Fest fyrværkeri.

Bliver du sulten, så..

I forbindelse med Lysregattaen lørdag den 5. september, vil der være mulighed for at bestille en sejler menu.

Menuen består af;

En go’ bøf med salat og brød.

Pris kr. 100,- pr. person.

Hertil serverer Sejlklubben et glas vin.

(Grillen startes kl. 17.30 – fælles spisning i teltet kl. 18.00 – 19.30)

Tilmelding på mail eller SMS senest 28/8 til Marianne: mariannedalby@hotmail.dk

(skriv navn, klub og antal menu’er)