Fjordcup - Kapsejlads i mariager 10 september 201606-09-2016 - 08:35

10. september er der fjordcup i Mariager i forbindelse med lysregattaen.

Hej gæve sejlere

Beklager den lidt sene udmelding om Fjordcup sejladsen i Mariager på lørdag den 10. september - i forbindelse med lysregattaen.

Skippermøde kl. 13:20 og første start kl. 14. Der planlægges to sejladser efter princippet med forudberegnet handicap og individuel start.

For at sikre mulighed for gennemførsel af to sejladser indføres en tidsbegrænsning på 30 min efter første båd er gået i mål i første sejlads.

Der vil være mulighed for spisning i teltet ved klubhuset. Mere information samt tilmelding kan ses på www.mariagersejlklub.dk  (obs. fristen er vist den 6/9).  Aftenen afsluttes med stort fyrværkeri. Så det bli'r ikke bedre [😊]

Tilmelding til kapsejlads på e-mail (eli-schroeder@hotmail.com) senest fredag kl. 20 eller på mobil: 2014 9955.

Håber at se rigtig mange sejlere.

Hilsen Eli