Ynglingestævne i Hadsund26-06-2016 - 20:14

Hadsund Sejlklub indbyder til Ynglinge stævne den 13-14. august 2016

Lørdag:                                                                                       Søndag:
Efter søsætning og tilrigning af bådene                                      08:00 Morgenmad
11:00 Middag og gennemgang af weekendes program             10:00 Træning/sejlads
12:30 Træning/sejladser                                                            12:30 Middag
15:00 Kaffepause og hjemmebag                                              13:30 Træning/sejlads
15:30 Træning/sejladser                                                            15:00 Mole øl/pølser
17:30 Mole øl

19:00 Fællesspisning i klubhuset. Heini kommer og griller for os (og det er bare godt)
Pris kr. 100-125,- Alle sørger selv for drikkevare. Vi har dog øl og vand automat.

Sejladser:
Vi tænker at lave op/ned baner med gate.

Men der kunne også tænkes at lave en lidt længere bane, måske på 1 times tid for at få lidt længde på både kryds- og lænsebenene.

Men det er noget vi kan vende lørdag under middagen.

Vi er åbne for forslag.

Der vil være dommerbåd.

Forplejning under samlingen:
Hadsund sejlklub sørger for morgen- og middagsmad for alle under hele weekenden.
Så ved tilmelding vil vi gerne have oplyst hvor mange i ca. kommer.

Overnatning:
Alle er velkommen til at sove i klubhuset/i telt/ i campingvogn/ ude i det blå
(dette er naturligvis UB). Alternativt vil vi forsøge at finde nogle både i evt. kunne sove i.

Deltager gebyr: GODT HUMØR
Man skal selv have båd med. Intet krav om målbrev. Alle kan deltage.

Kontakt person, tilmelding og spørgsmål:
René Nielsen og Jan Vernersen
reneonielsen2212@gmail.com mobil: +45 2140 3705

Jan_hadsund@hotmail.com mobil: +45 29 13 74 50

Vi har godkendt kran til søsætning, men alle deltager på eget ansvar.

Vi har fået nogle positive tilbagemeldinger med hensyn til deltagelse, så vi håber på, at I kommer og får et par gode dage, både på vandet og på land.

Ved samme stævne vil der blive holdt stort J-70 øvelse sejlads. Så mød op!