Hvornår har du sidst tjekket redningsveste03-05-2016 - 11:52

Hvornår har du sidst tjekket om dine redningsveste er iorden.

Nu er chancen der for at tjekke.

Torsdag den 12. maj 2016, kl. 19.00 i klubhuset, Hobro Sejlklub, afholder vi  en aften med tjek af redningsveste.

Her er det muligt at få tjekket, især oppustelige veste.

Poul Erik og Ole vil være behjælpelig med at få tjekket vestene. Det er ikke os der tjekker vestene, men vi viser hvordan man gør og hjælper med at gennemgå dem.

Vi har en aftale med Hobro Marine om, at de kan levere diverse tabletter og patroner til oppustelige veste, så der er en chance for at få dem skiftet på dagen, eller at der kan bestilles hjem.

For at vi har et overblik på, hvor mange patroner og tabletter vis skal bestille, så send venligst en mail til:

hobrosejlklub@gmail.com og tilmeld dig til arrangementet og lige beskriv hvormange veste og hvilke type vest / reservedele du skal bruge, så vi har en chance for at få noget hjem.

Venligst meld tilbage senest fredag den 6. maj så vi kan bestille.