Forårs jazz på Livø05-03-2017 - 11:11

Hiv ankeret op og lad gå – sæt kursen mod Livø…..

Der er forårsjazz på Livø i perioden 19. - 21. maj 2017

Et nyt tiltag er ved at blive etableret på Livø – forårsjazz, nogle af de garvede Jazz veteraner som har sat deres fodaftryk på Livø gennem mange år, har nu sat sig sammen med den nye forpagterpar Ulla og Jesper Bergholdt og arrangere forårsjazz. ”Vi vil gerne reserver plads til jazzvenner til søs så de kan kommer sikkert i havn, derfor har vi beslutte at reservere et antal borde og havneplads til klubbens medlemmer” udtaler en af ophavsmændene bag forårsjazzen.

Denne invitation er allerede rygtes blandt mange sejlklubber rundt om Limfjorden og en del af de 30 bådpladser er booket selv om det er tidlig på sæsonen.

Musikken er selvfølgelig omdrejningspunktet i et sådant arrangement og da et af Europas mest succesrige Jazz orkestre, Second Line fra Sverige blev spurgt om de havde lyst til at komme til Livø sprang de straks til, så der venter en kanon oplevelse for deltagerne på dette års forårsjazz – derudover kommer New Orleans Jazz Cab fra Norge, Neanders Jazzband, Advokaterne, Løgstør Paraders og Limfjordens Sønner, så der bliver sikkert bal på kajen også, men det er jo op til deltagerne.

Det er muligt at booke plads for de eventuelle medsejlende gæster som foretrækker overnatning på land i den nærliggende bygning ”skolen” med tilhørende ny opført bygning med toilet og bade faciliteter.

Provianten leveres af det nye forpagterpar Ulla og Jesper Bergholdt, så der er noget at se frem til - havnen på Livø er klar til at tage imod sejlerne.

Hvornår: 19. til 21. maj 2017

Booking: 21 34 18 02 Mail: foraarsjazz@mail.dk – Læs alt om arrangementet på: www.foraarsjazz.dk

Medarrangør og ansvarlig for pr.

John Fenger

Mob: 23 30 22 53