Fælles sejlads i pinsen08-04-2018 - 20:24

"Hobro Sejlklubs turudvalg inviterer igen i år til fælles pinsetur på fjorden. Ligesom sidste år vil der blive lagt vægt på havnehygge, samspisninger, børneaktiviteter og fællesskab.

"Hobro Sejlklubs turudvalg inviterer igen i år til fælles pinsetur på fjorden.

Afgang fra Hobro Sejlklub fredag den 18. maj kl. 16.00 med kurs mod Hadsund Sejlklub.

Fællesturen slutter søndag den 20. maj kl. 12, hvorefter man kan vælge at sejle hjem eller fortsætte helt frem til mandag i en lidt mindre flok f.eks. i Høllet.

Proviantering foregår bådvis, men vi spiser sammen enten på terrassen eller i klubhuset.

Uddybende spørgsmål og tilmelding til undertegnet på mail p.ottosen@outlook.dk eller sms tlf. 50 40 71 18".

Venlig hilsen

Peter Ottosen