Læsøturen september 202017-06-2020 - 09:12

Så er der mere info om turen og tid til tilmelding.

Så nærmer sommerferien sig for de fleste af os, så inden I går helt i ferie lock down vil vi gerne have en forhåndstilmelding, således at vi får et indtryk af hvor mange af Jer der har lyst til at deltage i den legendariske Læsø tur.

I år har vi har planlagt den i perioden fra onsdag den 2. september til den søndag den 6. september.

Vi vil gerne have beskeden fra hver enkelt båd, med angivelse af bådens navn og antal personer i alt, for nuværende er skippers navn det eneste besætningsmedlem vi behøver at kende navnet på, både medlemmer af sejlklubben og gæster er meget velkomne på turen.

Forhåndstilmelding skal ske på: carsten.sorensen@iveco.com

Den endelige og bindene tilmelding vil I blive bedt om medio august måned, hvor betalingen på 300 kr. pr. deltager ligeledes skal indbetales.

Flere detaljer og det endelige program vil blive annonceret i næste udsendelse fra turudvalget primo august måned.

God sommer ønskes til alle og god vind på vandet i skønne Danmark.

På turudvalgets vegne

Carsten Sørensen